אתר תדמית – כרטיס הביקור שלך
במציאות שבה שינוים קורים במהירות הבזק יש צורך תמידי להתאים את התקדמות העסק לקדמה הטכנולוגית. במיוחד בתקופה האחרונה חלה עלייה חדה בכמות האתרים שנפתחו כדי לתת מענה וירטואלי, אתר תדמית למעשה יכול להגדיל את כמות הלקוחות ואת כמות המכירות של העסק, אתר תדמית שבנוי טוב יכול להוות הצלחה מסחררת, לכן אפרט לכם על הדברים שחייב לדעת לפני שבונים אתר. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא…!
אתר אינטרנט הוא חיוני עבור כל עסק. אם יש לך עסק ואין לך אתר אינטרנט, כנראה שאתה מפסיד הזדמנויות לעסק שלך. אתר אינטרנט יכול לשמש כדי להשיג אסטרטגיות שיווק רבות ושונות כדי לעזור לעסק שלך לצמוח. לרשת יש טווח הגעה נרחב בהרבה מכל צורת פרסום אחרת. האתר שלך יהיה מרכז הנוכחות המקוונת של החברה שלך. אתה יכול לפרסם את העסק שלך ברחבי האינטרנט באתרי רשתות חברתיות, בפורומים ובאמצעות תכניות פרסום בתשלום לפי קליק (PPC).
מה החשיבות של אתר תדמית?
רבים מבעלי העסקים מבינים שעל מנת להיות במגרש של הגדולים ולא להישאר מאחור, הם חייבים להתאים את העסק שלהם לכללי המשחק של היום, אך חלקם לא יודע מה עליהם לעשות על מנת להגיע לשם ומחליטים לוותר. אחד הדברים החשובים ביותר עבור קידום העסק, הגדלת קהל היעד שלו והגדלת ההכנסות היא בניית אתר תדמית.
ישנם מאות בעלי עסקים שלא מבינים את המשמעות העומדת מאחורי אתר תדמית וחושבים שזהו בזבוז כסף מוחלט שלא יניב תוצאות עבורם, כאן בדיוק מתחילה הבעיה של אותם עסקים שמדי חודש גורמים לעסק שלהם לדשדש ולצנוח מטה אל עבר פשיטת הרגל של העסק אתר תדמית הוא למעשה כרטיס ביקור דיגיטלי של המאה 21. כל עסק שקיים ומכבד את עצמו מצטייד באתר הבנוי לצורכי העבודה שלו, בין אם זה אתר תדמית, אתר מכירות או בלוג אופנה. (דוגמאות נוספות לאתרי תדמית)
מהו אתר תדמית ואיך הוא תורם לקידום לעסק?
אתר תדמית הוא הפנים של כל עסק. כל לוקח שמחפש מוצר או שירות, הדבר הראשון שהוא עושה להקליד בגוגל את מה שהוא מחפש, חשבו על זה עצמכם… כאשר אתם מחפשים מידע באינטרנט על עסק מסוים וכל מה שאתם מוצאים הוא מספר טלפון של העסק, ללא שום פרטים נוספים עליו. האם הדבר גורם לכם לספק? אני בטוח שכן… הסקפטיות שנוצרת עבור אותו העסק היא נורמלית לחלוטין, או כמו שנהוג לומר "לא קונים חתול בשק". אתר שירגיש לכם כמו "חתול בשק" יגרום לדלג על אותו עסק ותחפשו עסק אחר שמוכר את אותו המוצר, רק שבו יהיו יותר פרטים על השירותים שהעסק מציע ועבודות שאותם ביצע עבור לקוחות.
ישנם מגוון אתרי אינטרנט בהם משתמשים בעלי עסקים על מנת להגדיל את המכירות בעסק והם:
דמיינו לעצמכם, שמצאתם בגוגל עסק שמספק את אותו השירות בדיוק, רק שלעסק הזה יש אתר תדמית בו אתם יכולים לדעת ולראות כל מה שחשוב לכם לדעת כמו מידע חיוני לצרכן, הסברה אוטומטית על שירותים ומוצרים 24/7, קישור לרשתות חברתיות ועוד דוגמאות:
עכשיו אתם מבינים את הכוח והעוצמה של אתר עבור העסק שלכם? אתר מעוצב ובנוי בצורה נכונה ביחד עם קידום בגוגל, יכול להגדיל את כמות המכירות של העסק שלכם בעשרות אחוזים זאת לעומת כרטיסי ביקור אינטרנטיים. אם חשוב לכם להיות במקום הראשון ולהיחשב מקצוענים בתחום בו אתם עוסקים, עליכם להתחיל בצעד הראשון והוא בניית אתר תדמית לעסק.
אתר רספונסיבי – מותאם לכל מכשיר
בשנים האחרונות, לצד העלייה בשימוש בטלפונים סלולריים חכמים, אנחנו מזהים עליה משמעותית בנפח הגלישה באינטרנט ממכשירי סלולר חכמים. למעשה, על-פי הסטטיסטיקה העולמית, נכון למרץ 2020, נפח הגלישה באינטרנט בטלפונים חכמים עומד על למעלה מ- 52%. כלומר נפח הגלישה בטלפונים חכמים גדול היום יותר מנפח הגלישה במחשבים על סוגיהם השונים. לכן, עכשיו יותר מתמיד, יש חשיבות גבוהה ביותר עבור אתרים להיות מותאמים למובייל (אתרים מותאמים), כדי שיוכלו לשרת היטב את כלל המבקרים בו בצורה אופטימלית. כל האתרים שאנו בונים רספונסיבים ומותאמים לגלישה במובייל.
החוק במדינת ישראל מחייב שכל אתר אינטרנט עסקי יהיה בעל פונקציית נגישות עבור גולשים בעלי מוגבלויות.

עקרונות לאתר תדמית שעובד.
הציגו את העסק בצורה ברורה ומובנת
חשוב ליידע אנשים מי אתה ומה אתה עושה מיד כדי שלא ירגישו מבולבלים כשהם מבקרים באתר העסק שלך. ודא שהבאנר הראשי של דף הבית שלך (הידוע גם כ"תמונת גיבור") והבאנרים הבאים הם ייצוגים חזותיים של השירותים שלך, וכן שיש לך טקסט מבוא ליד החלק העליון של הדף שמתאר מי אתה ומה אתה עושה.
הטמעת מערכת ניהול תוכן – וורדפרס
ערכת ניהול תוכן (CMS) היא תוכנה או אפליקציה המשמשת ליצירה וניהול של תוכן דיגיטלי. מערכת CMS טובה תעזור לך לתחזק את האתר שלך, ואתה לא צריך ידע טכני רב כדי להשתמש בו. כדאי לבחור ב-CMS שמיועד לצרכים הייחודיים שלך; מערכות שונות משמשות מסיבות שונות, כגון ידידותיות למשתמש, הרחבה ותקציב.
וורדפרס: וורדפרס היא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם. וורדפרס היא פלטפורמה לבניית אתרים קלה ונוחה למשתמש. רוב מפתחי האתרים מכירים את זה ולכן לא קשה למצוא אדם או סוכנות שיכולים לעבוד באתר שלך. בדרך כלל אני ממליץ לעסקים קטנים להשתמש בוורדפרס ליצירת אתרי האינטרנט שלהם, בשל הגמישות וההרחבה שלה. קראו עוד על פלטפורמת וורדפרס.
צור אתר עם ממשק משתמש מעניין, בלתי נשכח ומרתק
ודא שממשק האתר של העסק הקטן שלך משאיר רושם חיובי שמוביל לתוצאות. אתה יכול לעשות זאת על ידי יישום ההצעות הבאות:
- קהל יעד – חקור את קהל היעד שלך כדי לראות מה הם רוצים מהאתר שלך והקל עליהם להשיג זאת.
- מהירות אתר – ודאו שהגרפיקה הנמצאת דחוסה ומותאמת לטעינה מהירה. אם האתר שלך איטי, מנועי חיפוש כמו גוגל יורידו את דירוג האתר. רוצים לדעת איך? קראו על PageSpeed
- נראות – השתמשו בגרפיקה מושכת ואינטראקטיבית הגורמת לגולש לרצות להישאר באתר, בנוסף הקפידו על גופנים קלים לקריאה והתאימו את הצבעים למותג על פי פסיכולוגיית הצבעים.
למי מתאים אתר אינטרנט?
שאלה טובה! לכל עסק שמוכר שירותים או מוצרים, אתר אינטרנט הוא מצרך חובה במציאות הדיגיטלית של היום.
איך אני יודע איזה אתר מתאים עבור העסק שלי?
לשם כך עושים אפיון ומחקר, לאחר אפיון ומחקר אנחנו מזהים את הצרכים של העסק שלכם ואיך ניתן לייעל את הנכסים הדיגיטליים, פעולות אלו יגרמו לעלייה בחשיפת העסק ובביקוש למוצרים או השירותים שלכם.
לסיכום
אתר תדמית הוא ללא ספק כלי עוצמתי וחשוב לקידום העסק והוא מומלץ עבור כל בעל עסק. לכן כאשר אתם ניגשים לבניית אתר לעסק שלכם, חשוב שתדעו לתת לבעל מקצוע שיודע לעשות זאת עבורכם. לדוגמאות של אתרי אינטרנט, לחצו כאן