אז מה העסק שלכם צריך? זאת השאלה הראשונה אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שבוחרים מה כדאי לבנות – אתר, עמוד נחיתה או כל סוג אחר. אחרי שנבין מהי מטרת האתר, בין אם מדובר באתר תדמית, דף ”ליצירת קשר מהיר” או אפילו חנות למכירת מוצרים אונליין, תדע מהו הכלי הטוב ביותר עבורך. כל התשובות ממש כאן למטה!

תוכן עניינים

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר תדמית?

אז מה העסק שלכם צריך? זאת השאלה הראשונה אתם צריכים לשאול את עצמכם לפני שבוחרים מה כדאי לבנות – אתר, עמוד נחיתה או כל סוג אחר. אחרי שנבין מהי מטרת האתר, בין אם מדובר באתר תדמית, דף ”ליצירת קשר מהיר” או אפילו חנות למכירת מוצרים אונליין, תדע מהו הכלי הטוב ביותר עבורך. כל התשובות ממש כאן למטה!

1.מהו דף נחיתה ולמה הוא משמש אותנו?

דף נחיתה מיועד לייצר לך פניות על בסיס קבוע מלקוחות שמחפשים את השירות שלך באינטרנט. מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר אינטראקציה מידית עם לקוח שמתעניין בשירות שלכם מבלי “להעמיס” עליו מידע. כלומר הדף נחיתה יאפשר לבעל עסק  לפרסם מידע או מוצר ספציפי.

לדוגמא: בעל שירות למוצרי חשמל, מחליט לצאת במבצע למכירת טלוויזיות, במקום לפרסם את החנות האינטרנטית של העסק, באמצעות יצירת דף נחיתה תוכל להכניס לקוחות המתעניינים בטלוויזיות בלבד. באמצעות הפעולות האלו הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ליצירת קשר.

דפי נחיתה נועדו על מנת למשוך קהל לקוחות ספציפי עבור מוצר או שירות שיש ברשותכם, באמצעות שיווק חכם ואסטרטגי תוכלו לנצל את דפי הנחיתה על מנת לייצר משפכי שיווק חסרי מעצורים שיגדילו לכם את כמות המכירות בעסק.
חשוב לזכור שדף נחיתה אינו תחליף לאתר תדמית ויחדיו הם מהווים כוח חסר תקדים בקידום העסק שלך.

2.איפה מופיע דף הנחיתה?

לקוחות חדשים יכולים להיחשף לדף הנחיתה דרך פרסום באינטרנט, פרסום בגוגל, יוטיוב וכו', במקרים כאלה תרצו להפנות את הלקוח שלכם ישירות לדף נחיתה ממוקד כדי למקסם את אחוז ההצלחה מהקמפיין שלכם. מומלץ לייצר לכל שירות עיקרי דף נחיתה נפרד כדי להעלות את אחוזי ההצלחה.

דפי נחיתה לרוב מופיעים בחלק משני מהאתר הראשי, לדוגמא אם אנו חברה לשיווק חבילות טיסה לחול, החברה כעת יוצאת למבצע בתחום התיירות לקפריסין, אסטרטגיית השיווק תהיה להכין באנר המכיל מודעה מסוג מבצע לגבי קפריסין, כאשר הלקוח שמתעניין ילחץ הוא יועבר אוטומטית לדף נחיתה. בדף הנחיתה הוא ימצא מידע מדויק עבור חבילת הנסיעה לקפריסין ואילו הטבות מיוחדות הוא יוכל לקבל בעקבות הלחיצה על המבצע.

3.אז מה עדיף? דף יחיד או אתר תדמית?

בשונה מאתר תדמית, דף נחיתה לא יופיע ברשת החיפוש של גוגל, לרוב הוא מוסתר ומאפשר כניסה אך ורק דרך קישור ישיר, לכן אם אתם בעלי עסקים ללא אתר, העדיפות היא לבנות קודם אתר תדמית בתוספת דפי נחיתה, במידה והתקציב אינו מאפשר זאת, ניתן לעשות דף נחיתה למוצר ספציפי.

4.מה הרעיון מאחורי דף ממיר לקוחות?

הרעיון שעומד מאחורי דפי נחיתה הוא כזה: למשוך את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ליצירת קשר או ביצוע פעולה כלשהי בדף הנחיתה (כמו רכישה או הצטרפות רשימת תפוצה). הלקוח שלך מחפש כרגע את המוצר / השירות אותו אתה מציע. הוא משוטט, בודק מתחרים ובדיוק במצב הזה שהלקוח שלך נמצא תרצה שהפעולה שהוא יבצע תהיה ליצור איתך קשר – אם תפנה את הלקוח לאתר האינטרנט שלך אתה למעשה מפחית את הסיכויים ליצירת קשר ולמה זה קורה? הסיבה לכך היא שבאתר אינטרנט יש אפשרויות ניווט והזמן שהלקוח ישוטט באתר במטרה “למצוא את מה שהוא מחפש” עשוי לגרום לו לנטוש ולעבור לחפש באתר הבא. הסיכויים שהוא יחזור לאתר שלך נמוכים.

5.מה חשוב שיהיה בדף?

  • יצירת רושם ראשוני גבוה: איכות הפניות שלך והיחס של הלקוח הפוטנציאלי למוצר שלך נקבעת בין היתר על ידי הוויזואליות מה שאתה משדר
  • הנעה לפעולה: בכל מספר שניות להקפיץ פופ-אפ שיזכיר ללקוח להצטרף אליכם, בין הפסקאות לגרום לו לפנות ללינק למוצר.
  • לעורר סקרנות ולעודד יצירת קשר: חשוב להשתמש בגרפיקה לא עמוסה, ככל שהמידע יהיה מונגש בצורה נוחה ויעילה יותר קח הסיכויים של הלקוח להשאיר פרטים וללחוץ וטופס ליצירת קשר גדולים יותר.
  • ליצור תחושה של אמון במותג: על ידי הצגת לוגואים / אסמכתא כלשהי / גרפיקה מתאימה…
  • לתמוך בהצעה השיווקית: נניח והצעתם שובר הנחה של 50% הציגו תמונה של שובר כזה בסמוך לטופס יצירת הקשר פיקסל של גוגל או פייסבוק
מכללת פסגות – קורס נדל"ן עסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לעדכונים ומאמרים נוספים הצטרפו עכשיו!
למאמרים נוספים הצטרפו עכשיו!
error: התוכן שאתה מנסה להעתיק מוגן בזכויות יוצרים, ראה הוזהרת.

שמחים לעמוד לשירותכם בכל עת!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

שמחים לעמוד לשירותכם בכל עת!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם