אלגו-קריאייטיב מציעה שירותי מיתוג עסקי, אפיון, מחקר מתחרים, בידול עסקי, יצירת סמל ולסיומת הטמעה במרחב הדיגיטל, ביחד עם צוות המעצבים המוכשרים שלנו תוכלו למצוא את הקוביה החסרה למותג שלכם.
מיתוג איכותי הוא דרך טובה ויעליה מאוד לייצר לקוחות נאמנים ולהגדיל את היקף ההכנסות של העסק. על ידי מיתוג תדמיתי נכון, מותג יכול לגרום ללקוח לרגשות מאוד מסוימים ולחוש תחושות מסוימות שעל פיהם הוא מקבל את החלטה לביצוע רכישה דווקא מהעסק שלכם.
תהליך המיתוג הוא תהליך ארוך וקפדני, אך בסופו של התהליך תצאו עם תוצר שילווה את העסק שלכם שנים, לכן חשוב להשקיע. יחד עם זאת, מומלץ מאוד להחזיק באתר אינטרנט שיהווה את כרטיס הביקור הדיגיטלי לעסק.
מיתוג עסקי בונה אצל הלקוח חבילה שלמה של ערכים, מחשבות ותחושות ייחודיות המשפיעות עליו בעת בחירת מוצר ספציפי על פני המתחרים שלכם. כל מותג בעל סט ערכים שונה ומבטא את הסיפור האישי באמצעות המיתוג.
מיתוג איכותי הוא דרך טובה ויעליה מאוד לייצר לקוחות נאמנים ולהגדיל את היקף ההכנסות של העסק. על ידי מיתוג תדמיתי נכון, מותג יכול לגרום ללקוח לרגשות מאוד מסוימים ולחוש תחושות מאוד מסוימות שעל פיהם מקבלים החלטה לביצוע רכישה.
ההבדל בין לוגו לבין מיתוג הוא שלוגו הוא חלק מן התהליך של המיתוג, תהליך המיתוג מקיף הוא דבר הכרחי בימנו על מנת ליצור בידול מן המתחרים.
תחשבו על כמות הפעמים שלקוח נחשף לעסקים שונים, בעניין של שניות לערוך החלטה לאיזה עסק ללכת או לפחות לפנות. כל המרכיבים האלו נעדו על מנת לאפשר לעסק שלכם את היתרון על פני המתחרים.
מיתוג עסקי הוא הסיפור האישי של העסק שלכם, בין אם אתה חברה, קבוצה או אדם יחיד, כולם צריכים מיתוג עסקי. לקוחות יבחרו בכם על פי התחושות והרגשות שתגרמו להם להרגיש ברגע שיפגשו אתכם, לפיכך על מנת למכור את המוצרים או השירותים שלכם, תצטרכו להתחבר ללקוחות שלכם.
התכנון מבוצע ע"י אסטרטג או ממתג מקצועי , בשלב זה יבוצע שאלון מקיף אודות העסק ועל הערכים המובילים אותו כדי לקבל תמונת מצב מדויקת.
מחקר מעמיק על המתחרים, ערכים, צבעים פונטים, אלגו מחפשת את הבידול העסקי של העסק שלכם ויחד נגרום לכם לבלוט על שאר המתחרים שלכם.
בדומה לבחירת השם במידה ולא קיים סלוגן, צוות הקופירייטרים שלנו עורך סיעור מוחות וקובעים ביחד אתכם את הסלוגן שילווה את העסק לאורך שנים בהצלחה.
עיצוב לוגו יבוצע על ידי מעצב גרפי שנבחר לעבוד עבור אותו עסק, ביחד עם בעל המותג יעברו תהליך של סיעור מוחות, אפיון מדויק של הלוגו ולבסוף עיצוב הלוגו הסופי.
השפה המיתוגית מבוצעת על ידי אותו צוות שליווה את העסק לאורך כל התהליך על מנת לשמור על אחידות, בנוסף בסיום, תופק חוברת מיתוג .
לסיום תהליך המיתוג, מומלץ מאוד להחזיק באתר אינטרנט שיהווה את כרטיס הביקור הדיגיטלי לעסק. במידת הצורך נקים אחד עבורכם.