fbpx
WE HAVE A LOGO

עיצוב לוגו - הרבה מעבר לסמל

עיצוב לוגו הינו שלב קריטי ביותר בתהליך המיתוג ומהווה חלק בלתי נפרד מתדמית החברה.בזכות המיומנות שלנו במיתוג עסקים, והניסיון הרב שנתי בעיצוב גרפי מציעים פתרונות ייחודיים בעיצוב וביצירת לוגו.צוות אלגו-קריאייטיב ישמח ללוות אתכם בעיצוב מקצועי ובבחירת לוגו כאשר ידוע שלכל אלמנט משמעות ותפיסה אחרת.הלוגו יישאר הסמל הקבוע של חברתכם ויופיע בכל מקום שמזכיר את העסק שלכם: על המוצרים, האריזות, כרטיסי ביקור, ניירת החברה, מתנות, שלטים, מעמדים, ריהוט, כוסות ומפיות, מחברות ועטים, חולצות של העובדים ועוד…
WE HAVE A LOGO

עיצוב לוגו - הרבה מעבר לסמל

עיצוב לוגו הינו שלב קריטי ביותר בתהליך המיתוג ומהווה חלק בלתי נפרד מתדמית החברה.בזכות המיומנות שלנו במיתוג עסקים, והניסיון הרב שנתי בעיצוב גרפי מציעים פתרונות ייחודיים בעיצוב וביצירת לוגו.צוות אלגו-קריאייטיב ישמח ללוות אתכם בעיצוב מקצועי ובבחירת לוגו כאשר ידוע שלכל אלמנט משמעות ותפיסה אחרת.הלוגו יישאר הסמל הקבוע של חברתכם ויופיע בכל מקום שמזכיר את העסק שלכם: על המוצרים, האריזות, כרטיסי ביקור, ניירת החברה, מתנות, שלטים, מעמדים, ריהוט, כוסות ומפיות, מחברות ועטים, חולצות של העובדים ועוד…

5 השלבים למיתוג מוצלח

number 1
אפיון קריאייטיבי​
number 2
מחקר מעמיק
number 3
קונספט עיצובי
number 4
פרזנטציה
number 5
בחירת סקיצה
הצטרפו אלינו עוד היום!

אנחנו ניצור עבורך לוגו סופר-על מהחלל השאר פרטים להצעה משתלמת במיוחד

השלב הראשון: אפיון קריאייטיבי

השלב הראשוני שבו נפגשים בעל העסק והמעצב הגרפי. הבריף הוא מסמך פנימי ומשתנה שמורכב ממספר שאלות מנחות שיעזרו למעצב הגרפי להכיר את העסק. בין אם זה את המוצרים והשירותים השונים או השוק בו הוא חי, את המתחרים וקהל היעד שלו  וגם הערכים המובילים את העסק. כל זה על מנת שהמעצב יוכל לעצב ולהפיק לוגו מוצלח, נכון ומבודל. ככל שהלקוח ישקיע ויתעמק בתשובות שהוא מחזיר למעצב – כך התהליך יהיה נכון וממוקד יותר.
עיצוב לוגו

השלב השני: מחקר מעמיק

שלב המחקר חשוב מאוד, אם נדלג עליו, רוב הסיכויים שהלוגו הסופי לא ייצג את העסק בצורה המדויקת וחבל. בשלב הזה המעצב לומד את הבריף לעומק, חוקר את המתחרים של הלקוח שלו (מה הם עושים נכון? מה הם עושים לא נכון? ואיפה נוכל לבלוט?) את קהל היעד, מבין את נישת העסק ועוד. יכול להיות שבשלב זה יעלו שאלות נוספות, אותן המעצב יציף מול הלקוח כדי לפתור אותן יחד.
מחקר עסק

השלב השלישי: קונספט עיצובי ויצירת סקיצות

השלב שבו המעצב צריך לדעת להפוך את הקלט שאסף עד עכשיו, ולהפוך אותו לפלט מעוצב מבודל, ותואם לבעל העסק. השלב הזה כולל יצירת לוח השראה, הבנת המבנה הנכון ללוגו בהתאם לשם העסק (במידה ויש משפט משני לשם העסק), יצירת סקיצות שונות, בחירת צבעוניות נכונה לערכי המותג ובחירת שלושת הסקיצות המוצלחות ביותר אותם יציג ללקוח, בשלב הבא.

סקיצה ללוגו
הצטרפו אלינו עוד היום!

אנחנו ניצור עבורך לוגו סופר-על מהחלל השאר פרטים להצעה משתלמת במיוחד

השלב הרביעי: פרזנטציה

הצגת הסקיצות בשלב הזה הלקוח שכבר מת מסקרנות – רואה לראשונה את הסקיצות שעיצב לו המעצב. נהוג להראות בפרזנטציה את תהליך פיתוח הקונספט העיצובי עם 3- סקיצות שונות לבחירת הלקוח. אני אוהבת להוסיף הדמיות לכל סקיצה, מה שעוזר ללקוח “להרגיש” את הסקיצות ולבחור בקלות את הסקיצה שהוא הכי מתחבר אליה.
בחירת לוגו

השלב החמישי: בחירת סקיצה המתאימה

תיקונים ושינויים אחרונים אחרי שהלקוח בחר באחת מהסקיצות, את התיקונים עושים על הסקיצה הנבחרת – במידה והם נכונים ואינם פוגעים בלוגו ובמסר המרכזי. במידה והלקוח מבקש, מבצעים תיקונים קטנים כמו שינויי צבעים ושינוי הגופן ו… סיימנו!
הצטרפו אלינו עוד היום!

אנחנו ניצור עבורך לוגו סופר-על מהחלל השאר פרטים להצעה משתלמת במיוחד

עוד צעד אחד בדרך לחנות מוצלחת!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

עוד צעד בדרך למיתוג מנצח

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

חייב דף נחיתה לעסק?

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

עוד צעד אחד בדרך לעיצוב מוצלח!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

עוד צעד בדרך לשיווק מוצלח

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

עוד צעד קטן בדרך לאתר מוצלח!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם