איך יוצרים שיווק דיגיטלי שעובד?
1.אפיון ומחקר עסק
יצירת מיפוי של הנכסים הדיגיטליים, אפיון לקוחות, מוצרים ושירותים אותם אנחנו נרצה לקדם.
2.אסטרטגיה שיווקית
בניית אסטרטגיה הכוללת בתוכה ניתוח על פי מודלים שיווקיים, הגדרת תקציבים, קהלי יעד, מסרים ועוד.
3.תכנית שיווקית
מפת הדרך לשיווק העסק, נבחן כל אמצעי מדיה בנפרד, יצירת תוכן ייחודי לכל מדיה.
4.פרסום ושיווק
פרסום ושיווק התוצרים הסופיים, לאחר בחירת המסרים, סוגי התוכן וכלים ייעודים.
5.ניתוח נתונים
כחלק מתהליכי הבקרה, ניתוח נתונים מתבצע על מנת לבצע מיטוב למסרים ולשיווק.
6.דיוק המסרים
באמצעות הפקת דוח נתונים, נוכל לדייק את המסרים, ללטש ולשפר עד לתוצאה מושלמת.
