שיווק ופרסום - המדריך המלא

אם אתה בעל עסק ואינך מכיר את צמד המילים שיווק פרסום, אתה צריך לדאוג. היום בעולם הדיגיטל שיווק ופרסום זהו חלק בלתי נפרד מהתקדמות העסק שלך ביחס לעולם שמשתנה בקצב המהיר. פעולות שיווק ופרסום יכולות להביא להגדלה משמעותית במחזור המכירות ובכמות הלקוחות המגיעים לעסק.
socialmedia

עיצוב

עיצוב פוסטים לרשתות חברתיות

תוכנית עבודה

בניית גאנט עבודה לפרסום אונליין

אתר תדמית

קמפיינים ממומנים

בניית קמפיינים ממוקדים ויעלים

שירות ותפעול

שירות ותפעול שוטף של הרשתות החברתיות

תוכן עניינים

שיווק ופרסום - הבדל בין הצלחה לכישלון

מהו שיווק ופרסום?
אם הגעתם לכאן סימן שהעסק שלכם נמצא בבעיה, או להפך אתם מחפשים איך לשפר ולייעל את פעולות השיווק והפרסום.עצרו לרגע… לפני שאמשיך חשוב שנבין מהם המילים הגדולות שכל בעל עסק שומע לא פעם ולא פעמיים מאנשים שרוצים לקדם אתכם או את עצמם ברחבי הדיגיטל.שיווק הוא מונח המתאר פעילות, אשר מקדמת מכירה של מוצר (סחורה, שירות או רעיון). ניתן להניח, שכל קידום של פעילות בעלת משמעות כלכלית- הוא אקט שיווקי.במילים שלנו? שיווק הוא לקחת פוסט בפייסבוק שכולל הצעה כלשהי, סרטון מכירה, או כל אלמנט כזה או אחר שמוכר מוצר או שירות של העסק שלנו ובעצם בכך להכניס לנו פשוטו כמשמעו כסף.
שיווק ופרסום

5 חוקי הברזל שקריטי לדעת לפני שבחורים חברת פרסום ושיווק

1. הבטחות כמו חול - אין מה לאכול

כמו בתחומים רבים, גם בתחום השיווק אין שום אפשרות להבטיח במאת האחוזים את תוצאות הקמפיניים או פעולות השיווק שנעשו, הן באזור הקידום האורגני והן באזור הממומן.

חברות פרסום ושיווק המבטיחות לך עשרות ומאות לקוחות בחודש זה לא דבר חדש… האמת? השליטה שלהם במערכות הפרסום או באלגוריתם שמוביל את כל חברות הענק האלה כמעט אפסי. שואלים מה המניע של אותם חברות להבטיח דברים כאלו? הרצון לפתות אותך, כמובן.

מבטיחים לך הרים וגבעות אבל סביר להניח שאפילו תלולית עפר קטנה לא תצא מזה בטווח הרחוק… לכן שאתם בוחרים חברת פרסום – חשוב שתקפידו להאזין למילים שנאמרות – הבטיח הבטחות? – תברחו. נתן תרחישים אפשריים – תתקדמו ולשלב הבא.

שיווק ופרסום
2.בקשו לדבר עם ממליצים או עם לקוחות עבר
אמנם זה לא הדבר הראשון שתבדקו מהמשרד שאתם בוחנים, אבל עדיין זו נקודה חשובה מאין כמוה ואל תצאו לעבודה בלעדיה.בבדיקה קצרה תוכלו לגלות המון על המשרד, על סוג השירות, אופן הטיפול ועוד המון קריטריונים.תקפידו לבקש המלצות מתחומים שאתם הולכים להעסיק את משרד הפרסום הבא שלכם. כך למשל, אם אתם צריכים לנהל קמפיין פרסום בגוגל, אל תסתפקו בהמלצה של לקוח שבנו לו אתר אינטרנט או הפיקו לו סרטון וידאו.אם אתם נכנסים למהלך של שיווק בפייסבוק, אל תסתפקו בהמלצה של לקוח שעשו לו קמפיין יוטיוב.
3.האם המשרד יכול לתת לכם מענה מקיף לצורכי הפרסום שלכם?
אם לדוגמה נפגשתם עם משרד שמתמחה אך ורק ברכש מדיה, קחו בחשבון שלרוב הידע שלהם בנושאים של שיווק באינטרנט יהיה מזערי ולא רלוונטי. במקרה הזה תצטרכו להתפלל טוב טוב שהספק החיצוני שהם מפעילים הוא לא מהזולים והם לא מחפשים רק לגזור עליכם קופון.אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים, תבדקו האם היא יכולה לתת לכם פתרון גם לנושא של שיווק בפייסבוק. אם אתם לוקחים חברה לניהול פעילות אינסטגרם, בדקו האם הם יכולים לתת לכם ערך מוסף גם בניהול קמפיינים ביוטיוב.הראייה בעולם שיווק ופרסום בדיגיטל היא ראייה מקיפה, אתם לא יכולים לפעול רק בפלטפורמה אחת בלי לשים לב ודגש לשאר הכלים העומדים לרשותכם. חברת פרסום מקצועית תדע להעניק לכם שירות מקיף ופתרון למגוון אתגרים שהגדרתם בתוכנית העסקית שלכם.
4.יחסים אישיים והאינטראקציה עם המשרד
האם נעים לכם לעבוד עם האנשים שמהווים את הצוות של חברת הפרסום שנפגשתם איתה? האם הם יודעים לנהל לקוחות ותקשורת מול לקוחות? האם הם מתייחסים אליכם בצורה נעימה וזמינים לכם מתי שאתם צריכים אותם? כמובן חלק מהשאלות האלו יקבלו מענה רק לאחר שכבר תבצעו את הבחירה, אבל עדיין רושם ראשוני הוא חשוב מאוד.חשוב לבדוק מיהו איש הקשר מולו אתם הולכים לעבוד, ולא להסתפק בפגישה עם איש המכירות של החברה. בואו נדבר בכנות, אנשי מכירות הם לרוב אנשים חביבים ותקשורתיים וזה לא תמיד מעיד על הצוות שאליו עוברת העבודה בתחילת הפרויקט.
5.שאלת מיליון הדולר "האם הנכסים שתבנו שייכים לכם או למשרד"?

במסגרת פעילות של קידום אתרים או פרסום בגוגל, וגם שיווק בפייסבוק לדוגמה, נבנים בפעמים רבות נכסים דיגיטלים שנועדו לשרת את המותג שלכם. לא משנה אם מדובר באתר אינטרנט, חשבון גוגל ביזנס או חשבון לניהול מודעות בפייסבוק, חשוב שתקפידו כי הנכס שייך לכם ויעמוד לרשותכם בעתיד.(דרך אגב, אם אין לכם חשבון של גוגל ביזנס, אתם יכולים לפתוח אחד כאן), במקרים רבים אנו מקבלים לקוחות שאין להם שליטה על חשבונות הפרסום שלהם, ואין להם יכולת למסור מידע על הפעילות שלהם בעבר ועל התוצאות שהיו מקבלים מכל פלטפורמה. זה למעשה אומר שאתם מתחילים לעבוד כל פעם מ-0, ולא מנצלים את הכוח האמיתי של הפלטפורמה – היכולת לבצע אופטימיזציה שוטפת לקמפיינים.

נקודה אישית – נכוויתם? אל תפסלו, חפשו את הגיבור שלכם!
כפי שכתבנו בהתחלה בקצרה, בגלל אי קיום ברגולציה וחסמי כניסה נמוכים מאוד, הפך תחום השיווק והפרסום למערב פרוע של ממש. איש הטוב בעיניו יעשה, אנשים מוכרים שקרים וחתולים בשק ובסוף מי שנפגע מזה בעיקר זה הלקוח. אם נכוויתם ונפלתם על חברת פרסום שלא עשתה עבודתה נאמנה – ישנם אנשים שחורטים על דגלם לתת את השירות והתמיכה האישיים ללקוחות שלהם – תנו להם הזדמנות.
אהבתם את הפוסט? שתפו!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
קרדיטים:
נשמח לעמוד לשירותכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך:

בניית אתרים בוורדפרס, דפי נחיתה, אתרי תדמית, חנויות אינטרנטיות
מאמרים

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני אם תמיד חלמתם להופיע במקום הראשון בגוגל המאמר הזה בדיוק בשבילכם. קידום אורגני כיום הוא אחד הדברים החשובים היותר עבור כל אתר

קרא עוד »

עוד צעד אחד בדרך לחנות מוצלחת!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

עוד צעד בדרך למיתוג מנצח

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

חייב דף נחיתה לעסק?

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

עוד צעד אחד בדרך לעיצוב מוצלח!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

עוד צעד בדרך לשיווק מוצלח

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם

עוד צעד קטן בדרך לאתר מוצלח!

השאר פרטים ונציג יחזור אלייך בהקדם