עיצוב

עיצוב פוסטים לרשתות חברתיות

תוכנית עבודה

בניית גאנט עבודה לפרסום אונליין

אתר תדמית

קמפיינים ממומנים

בניית קמפיינים ממוקדים ויעלים

שירות ותפעול

שירות ותפעול שוטף של הרשתות החברתיות

עיצוב
גרפי

עיצוב פוסטים לרשתות חברתיות

תוכנית עבודה

בניית גאנט עבודה לפרסום אונליין

אתר תדמית

קמפיינים ממומנים

בניית קמפיינים ממוקדים ויעלים

שירות ותפעול

שירות ותפעול שוטף של הרשתות.

מהו שיווק ופרסום ואיך הוא משפיע בצורה ישירה על העסק שלכם?

אם הגעתם לכאן סימן שהעסק שלכם נמצא בבעיה, או להפך אתם מחפשים איך לשפר ולייעל את פעולות השיווק והפרסום.

עצרו לרגע… לפני שאמשיך חשוב שנבין מהם המילים הגדולות שכל בעל עסק שומע לא פעם ולא פעמיים מאנשים שרוצים לקדם אתכם או את עצמם ברחבי הדיגיטל.

שיווק הוא מונח המתאר פעילות, אשר מקדמת מכירה של מוצר (סחורה, שירות או רעיון).
ניתן להניח, שכל קידום של פעילות בעלת משמעות כלכלית- הוא אקט שיווקי.

במילים שלנו? שיווק הוא לקחת פוסט בפייסבוק שכולל הצעה כלשהי, סרטון מכירה, או כל אלמנט כזה או אחר שמוכר מוצר או שירות של העסק שלנו ובעצם בכך להכניס לנו פשוטו כמשמעו כסף.

5 חוקי ברזל שחייב לדעת לפני שבחורים חברת פרסום ושיווק :

1. הבטחות כמו חול - אין מה לאכול

כמו בתחומים רבים, גם בתחום השיווק אין שום אפשרות להבטיח במאת האחוזים את תוצאות הקמפיניים או פעולות השיווק שנעשו, הן באזור הקידום האורגני והן באזור הממומן.

חברות פרסום ושיווק המבטיחות לך עשרות ומאות לקוחות בחודש? והאמת? השליטה שלהם במערכות הפרסום או באלגוריתם שמוביל את כל חברות הענק אינו בשליטתן. שואלים מה המניע של אותם חברות להבטיח דברים כאלו? הרצון לפתות אותך, כמובן.

מבטיחים לך הרים וגבעות? סביר להניח שאפילו תלולית עפר קטנה לא תצא מזה בטווח הרחוק… לכן שאתם בוחרים חברת פרסום, חשוב שתקפידו להאזין למילים שנאמרות – הבטיח הבטחות? – תברחו, נתן תרחישים אפשריים – תתקדמו ולשלב הבא.

2.בקשו לדבר עם ממליצים או עם לקוחות עבר

אמנם זה לא הדבר הראשון שתבדקו מהמשרד שאתם בוחנים, אבל עדיין זו נקודה חשובה מאין כמוה ואל תצאו לעבודה בלעדיה.

בבדיקה קצרה תוכלו לגלות המון על המשרד, על סוג השירות, אופן הטיפול ועוד המון קריטריונים.

תקפידו לבקש המלצות מתחומים שאתם הולכים להעסיק את משרד הפרסום הבא שלכם. כך למשל, אם אתם צריכים לנהל קמפיין פרסום בגוגל, אל תסתפקו בהמלצה של לקוח שבנו לו אתר אינטרנט או הפיקו לו סרטון וידאו.

אם אתם נכנסים למהלך של שיווק בפייסבוק, אל תסתפקו בהמלצה של לקוח שעשו לו קמפיין יוטיוב.

3.האם המשרד יכול לתת לכם מענה מקיף לצורכי הפרסום שלכם?

אם לדוגמה נפגשתם עם משרד שמתמחה אך ורק ברכש מדיה, קחו בחשבון שלרוב הידע שלהם בנושאים של שיווק באינטרנט יהיה מזערי ולא רלוונטי. במקרה הזה תצטרכו להתפלל טוב טוב שהספק החיצוני שהם מפעילים הוא לא מהזולים והם לא מחפשים רק לגזור עליכם קופון.

אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים, תבדקו האם היא יכולה לתת לכם פתרון גם לנושא של שיווק בפייסבוק. אם אתם לוקחים חברה לניהול פעילות אינסטגרם, בדקו האם הם יכולים לתת לכם ערך מוסף גם בניהול קמפיינים ביוטיוב.

הראייה בעולם שיווק ופרסום בדיגיטל היא ראייה מקיפה, אתם לא יכולים לפעול רק בפלטפורמה אחת בלי לשים לב ודגש לשאר הכלים העומדים לרשותכם. חברת פרסום מקצועית תדע להעניק לכם שירות מקיף ופתרון למגוון אתגרים שהגדרתם בתוכנית העסקית שלכם.

4.יחסים אישיים והאינטראקציה עם המשרד

האם נעים לכם לעבוד עם האנשים שמהווים את הצוות של חברת הפרסום שנפגשתם איתה? האם הם יודעים לנהל לקוחות ותקשורת מול לקוחות? האם הם מתייחסים אליכם בצורה נעימה וזמינים לכם מתי שאתם צריכים אותם? כמובן חלק מהשאלות האלו יקבלו מענה רק לאחר שכבר תבצעו את הבחירה, אבל עדיין רושם ראשוני הוא חשוב מאוד.

חשוב לבדוק מיהו איש הקשר מולו אתם הולכים לעבוד, ולא להסתפק בפגישה עם איש המכירות של החברה. בואו נדבר בכנות, אנשי מכירות הם לרוב אנשים חביבים ותקשורתיים וזה לא תמיד מעיד על הצוות שאליו עוברת העבודה בתחילת הפרויקט.

5.שאלת מיליון הדולר "האם הנכסים שתבנו שייכים לכם או למשרד"?

במסגרת פעילות של קידום אתרים או פרסום בגוגל, וגם שיווק בפייסבוק לדוגמה, נבנים בפעמים רבות נכסים דיגיטלים שנועדו לשרת את המותג שלכם. לא משנה אם מדובר באתר אינטרנט, חשבון גוגל ביזנס או חשבון לניהול מודעות בפייסבוק, חשוב שתקפידו כי הנכס שייך לכם ויעמוד לרשותכם בעתיד. (דרך אגב, אם אין לכם חשבון של גוגל ביזנס, אתם יכולים לפתוח אחד כאן)

במקרים רבים אנו מקבלים לקוחות שאין להם שליטה על חשבונות הפרסום שלהם, ואין להם יכולת למסור מידע על הפעילות שלהם בעבר ועל התוצאות שהיו מקבלים מכל פלטפורמה. זה למעשה אומר שאתם מתחילים לעבוד כל פעם מ-0, ולא מנצלים את הכוח האמיתי של הפלטפורמה – היכולת לבצע אופטימיזציה שוטפת לקמפיינים.

נקודה אישית – נכוויתם? אל תפסלו, חפשו את הגיבור שלכם!

כפי שכתבנו בהתחלה בקצרה, בגלל אי קיום ברגולציה וחסמי כניסה נמוכים מאוד, הפך תחום השיווק והפרסום למערב פרוע של ממש. איש הטוב בעיניו יעשה, אנשים מוכרים שקרים וחתולים בשק ובסוף מי שנפגע מזה בעיקר זה הלקוח. אם נכוויתם ונפלתם על חברת פרסום שלא עשתה עבודתה נאמנה – ישנם אנשים שחורטים על דגלם לתת את השירות והתמיכה האישיים ללקוחות שלהם – תנו להם הזדמנות.

בין לקוחותינו:

עיצוב גרפיי
שיווק ופרסום
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
שיווק ופרסום
עיצוב גרפי

בין לקוחותינו:

עיצוב גרפיי
שיווק ופרסום
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
עיצוב גרפי
שיווק ופרסום
עיצוב גרפי

חבילות שיווק ופרסום ברשתות החברתיות:

חבילת פרסום בסיסית

החבילה כוללת:
  • לוגו
  • כרטיס ביקור
  • תוכנית עבודה חודשית
  • גרפיקות לפוסטים מעוצבים לרשתות החברתיות
  • תוכן וכתיבה שיווקית לפוסטים ברשתות החברתיות

חבילת פרסום פלטינום

החבילה כוללת:
  • לוגו
  • כרטיס ביקור
  • הקמת דף עסקי בפייסבוק
  • הקמת דף עסקי באינסטגרם
  • גאנט פרסום חודשי
  • עיצוב גרפי לפוסטים לרשתות החברתיות
  • תוכן וכתיבה שיווקית לפוסטים ברשתות החברתיות
  • קמפיין פייסבוק ממומן
  • קמפיין אינסטגרם ממומן
  • ניתוח קמפיין ודוח תוצאות

חבילת פרסום גולד

חבילת השיווק המשתלמת ביותר:
  • לוגו
  • כרטיס ביקור
  • הקמת דף עסקי בפייסבוק
  • הקמת דף עסקי באינסטגרם
  • ניהול דף הפייסבוק והאינסטגרם
  • מתן מענה אנושי ללקוחות
  • גרפיקות לפוסטים מעוצבים לרשתות החברתיות (ללא הגבלה)
  • תוכן וכתיבה שיווקית לפוסטים ברשתות החברתיות (ללא הגבלה)
  • קמפיינים לפייסבוק ממומן (ללא הגבלה)
  • ניתוח קמפיין ודוח תוצאות
חבילה חמה