5 פעולות מיתוג שכל בעל עסק חייב להכיר!
אחד ההיבטים שנהוג שבעלי עסקים נוטים להתעלם ממנו, הוא כוחו של מיתוג האישי. למרבה הצער, משווקים רבים ובעלי עסקים מניחים בטעות שמיתוג אישי מיועד רק למי שמעוניין להיות "מפורסם" או להפוך לאיזשהו סוג של "גורו" שיווקי מקוון או חברתי. האמת? רחוק מהמציאות. אם תיישמו את 5 הפעולות הקריטיות האלו, תוכלו לקדם את העסק שלכם בעוד מספר צעדים לעבר ההצלחה.
1.אמון אישי של הלקוחות
אנשים קונים מאנשים ולא מעסקים. להרוויח את אמון הלקוחות הוא הכרחי בעסקים ובחיים. אחת הדרכים הטובות והקלות ביותר לצבור אמון היא לחבר בין אדם לאדם, אדם לאדם, עין לעין, קול לקול. משמע ככל שתוכלו לעזור לעובדים שלכם להרגיש בנוח ומחוברים למותג אותו הם מייצגים, , כך הם יהיו טובים יותר להתנהג ולהתקשר כבני אדם אמיתיים ולא יעבדו על "אוטומט". הדבר ישפיע על אמון הלקוחות.
2.תרומה לקהילה
עסק במודל חברתי מתחיל מתוך הארגון ורק לאחר מכן מחוצה לו. הפיכתך לעסק חברתי לא רק תשפר את הארגון שלך, אלא יגרום גם לחשיפה רחבה יותר, כל עובד בארגון יקבל דוגמה אישית ויבין שהעסק שלכם מתחשב במעגלים חיצוניים, ובעולם שלנו? זהו צעד חשוב במיתוג אישי. קחו לדוגמה את בנק הפועלים, עסק שפועל רבות למען עסקים קטנים, התדמית שנוצרת היא שבנק הפועלים היא מעיין "אח גדול" שעוזר ל"אח הקטן" להתקדם ולגדול. מודל חברתי ידגיש את התרבות של הארגון ואת הרצון לפעול לשינוי בעוד אספקטים מחות לעסק.
3.עקביות המותג
אחד ההיבטים החשובים ביותר של מיתוג הוא עקביות. נדרשים לפחות 5-7 הופעות בפני לקוח פוטנציאלי לפני שמישהו יזכור את המותג שלך. העובדים שלך צריכים לחיות את המותג שלך כל יום ויום. מדיה חברתית ומיתוג אישי מספקים לארגונים הזדמנויות מדהימות לקבל מסר מותג עקבי אך דינמי ואמיתי מול מאות ואלפי אנשים בכל יום ויום. נצלו את זה.
4.אמצעי מדיה חברתית
המדיה החברתית היא כלי מעולה על מנת לחשוף לעולם את המסרים של המותג שלכם, המדיה החברתית היא "GAME CHANGER"עבור עסקים חדשים בשוק כמו גם אם הם נחשבים מותגים קטנים. לכל בעל עסק יש הזדמנות "לתפוס מקום בדיגיטל" למקם את עצמו בשוק יחד עם המתחרים. עסק שלא קיים בדיגיטל, אינו יכול להתקיים בחברה. רשתות חברתיות הם אחד מאמצעי התקשורת והעברת המסרים החשובים ביותר עבור כל עסק.
5.המותג שלך הוא אתה!
מיתוג האישי של העסק קורה באופן תמידי, בין אם זה בפרסומים, פעולות שיווק, מוצרים וכו'. בשורה התחתונה, המותג שלך הוא אתה וכל עובד בארגון שלך! הקפד לשלב בחומרים השיווקיים שלך את הערכים המובילים את העסק.